Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2017

Συνέντευξη από την συγγραφέα Νάντια Παπαθανασοπούλου.

 Η συγγραφέας Νάντια Παπαθανασοπούλου μιλάει στα "Ταξίδια Σκέψεις", μας συστήνει το νέο της βιβλίο και απαντάει στις ερωτήσεις μας. Απολαύστε την!! 

                                           Συστήστε μας με λίγα λόγια το νέο σας βιβλίο
Το βιβλίο μου έχει τίτλο : Επάγγελμα Γραμματέας και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πνοή.Μιλάει για τέσσερις γυναίκες διαφορετικής ηλικίας και οικογενειακής κατάστασης που συναντιούνται σε τμήμα ομαδικής ψυχοθεραπείας.Εκεί γνωρίζονται μεταξύ τους και με τον ψυχολόγο που οργανώνει αυτές τις συνεδρίες και εκτός από τη φιλία τους που δημιουργείται,αποκαλύπτονται μυστικά και αναθεωρούν όλοι τις απόψεις τους για τη ζωή και τον έρωτα. 

Όταν κρατήσατε για πρώτη φορά το βιβλίο σας στα χέρια σας,ποια ήταν η πρώτη σας σκέψη;
Σκέφτηκα πόσο ευτυχισμένος μπορεί να γίνει ένας άνθρωπος όταν πραγματοποιεί ένα όνειρό του. 

Τι πιστεύετε ότι θα προσφέρει το βιβλίο σας στους επικείμενους αναγνώστες;
Συναισθήματα...Θεωρώ ότι οι ήρωές μου είναι άτομα της διπλανής πόρτας που ταυτίζεσαι μαζί τους.Και αυτή η ταύτιση είναι πολύ γλυκιά και λυτρωτική.
                                                 Πείτε μας λίγα λόγια για εσάς.
Είμαι ένας απλός καθημερινός άνθρωπος που ζει σ ένα σπίτι με δυο παιδιά,δυο σκυλιά και μια γάτα.Μου αρέσει να διαβάζω,να γράφω,να ταξιδεύω και να βλέπω σειρές.
Οι ήρωες των βιβλίων σας έχουν προδιαγεγραμμένη πορεία την οποία γνωρίζετε και ακολουθείτε ως την τελευταία σελίδα ή υπάρχει πιθανότητα <<αυτονόμησής>>τους κατά τη διάρκεια συγγραφής του βιβλίου;
Οι ήρωές μου με κάνουν ότι θέλουν.Εγώ νιώθω ένα απλό εκτελεστικό όργανο.Εκείνοι αποφασίζουν για την τύχη και τη ζωή τους.Εγώ απλά αποτυπώνω τις επιθυμίες τους στο χαρτί.
                                                Πως γίνεται κανείς συγγραφέας;
Αν διαβάσει πολλά βιβλία νομίζω ότι μετά νιώθει  την ανάγκη να γράψει και ο ίδιος κάτι.Απλά ξεκινάς να γράφεις, δεν υπάρχει συνταγή.
Πως ακριβώς γράφετε;Όταν βρίσκετε χρόνο κι ένα ήσυχο μέρος ή ακολουθείτε ένα συγκεκριμένο ''τελετουργικό'';
Η μόνη ''τελετουργία'' που κάνω είναι μια ζεστή κούπα με καφέ.Αν έχω καφέ κάθομαι και γράφω με τις ώρες όπου και να βρίσκομαι.Είμαι coffeeholic. 
Το βιβλίο σας βασίζεται σε δικές σας εμπειρίες,πραγματικά γεγονότα ή είναι, ως επί το πλείστον,μυθοπλαστικά
Αυτό το βιβλίο είναι μυθοπλαστικό.Για αυτά που έρχονται δεν ξέρω ακόμη....
 
Μεγάλη συζήτηση γίνεται στις μέρες μας για τη χρήση των greeklish.Πιστεύετε ότι τελικά η ελληνική γλώσσα κινδυνεύει από τη χρήση τους;
Παλιότερα το πίστευα,όμως όχι πια γιατί συζήτησα με κάποια άτομα που γράφουν έτσι και μου εξήγησαν πως κάνουν ορθογραφικά λάθη και νιώθουν πιο άνετα με το να γράφουν greeklish.Δεν τους κοροϊδεύουν οι υπόλοιποι.Έτσι είναι και κατανοητό και απόλυτα σεβαστό.
Τι πιστεύετε ότι πρέπει να κάνει ένας γονιός,για να αγαπήσει το παιδί του τα βιβλία;
Αν διαβάζει ένας γονιός παραμύθια στο παιδί του,ή εκτός από παιχνίδια του αγοράζει και βιβλία υπάρχουν πιθανότητες το παιδί να αγαπήσει τα βιβλία,αλλά είναι και στον χαρακτήρα του παιδιού.
Την σημερινή εποχή διαβάζουν οι Έλληνες και ιδιαίτερα οι νέοι;τι πιστεύετε;
Επειδή είμαι σε πολλές ομάδες βιβλίων διακρίνω πολύ κόσμο που διαβάζει.Ειδικά νέους και το αξιοσημείωτο είναι πως προτιμούν το χαρτί και όχι τα e-books.Δε σας κρύβω πως αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα.
Έχετε ήδη κάποιο επόμενο βιβλίο στο μυαλό σας;
Δεν είναι απλά στο μυαλό μου,έχω ξεκινήσει να το γράφω :)
Πείτε μας για ένα βιβλίο που δεν έχετε γράψει εσείς και θα θέλατε να το είχατε γράψει.
Τον Χάρυ Πόττερ.Θα ήθελα πολύ να το είχα γράψει,όχι επειδή είχε τόση επιτυχία όσο για το γεγονός πως όσο θα το έγραφα θα χανόμουν σε έναν κόσμο μαγικό.
Που μπορούν οι αναγνώστες μας να βρουν το βιβλίο σας;
Σε επιλεγμένα βιβλιοπωλεία,ηλεκτρονικά από τις εκδόσεις Πνοή αλλά και κατόπιν παραγγελίας από τα βιβλιοπωλεία της γειτονιάς τους.
Και πως μπορούν να επικοινωνήσουν με εσάς;
Μέσω facebook:Νάντια Παπαθανασοπούλου
και μέσω instagram : nandiapap1978 Χαίρομαι πολύ όταν επικοινωνώ με τους αναγνώστες μου οπότε τους περιμένω με χαρά.
Ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη και εύχομαι ότι καλύτερο για το μπλογκ σου. :)
Ευχαριστώ πολύ για την όμορφη συνέντευξη ! Καλοτάξιδο και πάντα επιτυχίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου